• Natječaji

Poziv na edukaciju: „Ulovi sredstva iz programa EU“

Datum: 12.  ožujka 2025. – 14. ožujka 2025.

Lokacija: Tvrđava Kaštio, Ston

Desk Kreativne Europe – Kultura pri Ministarstvu kulture i medija i Nacionalna kontakt točka programa Unije Građani, jednakost, prava i vrijednosti pri Uredu za udruge Vlade Republike Hrvatske u suradnji s Razvojnom agencijom Stona RAST organiziraju trodnevno događanje upoznavanja s projektnim menadžmentom i predstavljanja programa Unije.

 

PROGRAM:

12. ožujka (srijeda): Upravljanje projektnim ciklusom i priprema projektnih prijedloga
Prvi dan biti će posvećen upravljanju projektnim ciklusom i pripremi kvalitetnih projektnih prijedloga. U sklopu programa, sudionici će imati priliku upoznati se s ključnim elementima projektnog ciklusa, raditi na praktičnoj vježbi slaganja elemenata projekta te dobiti korisne savjete za uspješnu prijavu. Poseban naglasak bit će stavljen na horizontalne teme kao obavezan dio projektnih prijedloga te mogućnosti sufinanciranja uspješnih projekata organizacija civilnog društva iz stranih javnih izvora. Radionica će trajati od 10:00 do 14:00, uz predviđenu pauzu za kavu i ručak (Konoba Baća).

13. ožujka (četvrtak): EU programi CERV i Kreativna Europa – od ideje do prijave
Drugi dan biti će posvećen  programima Europske unije Građani, jednakost, prava i vrijednosti (CERV) i Kreativna Europa - Kultura. Sudionici će imati priliku upoznati se s osnovnim obilježjima ovih programa te mogućnostima financiranja projekata kroz njih. U praktičnom dijelu radionice bit će predstavljene smjernice za prijavu projekata putem Funding and Tenders portala (FTOP), uz primjere dobre prakse. Nakon toga, sudionici će raditi u manjim grupama na razvoju vlastitih projektnih ideja, uz stručno vodstvo i završne komentare. Radionica će trajati od 10:00 do 15:00, uključujući pauzu za kavu i ručak (Konoba Baća).

14. ožujka (petak): Individualne konzultacije
Treći bit će rezerviran za Individualne konzultacije i razradu projektnih ideja koje su već u nastajanju.

 

PRIJAVE:

Ovisno o potrebama i mogućnostima sudionika u obaveznoj online prijavnici zainteresirani će se moći opredijeliti za sudjelovanje na jednom, dva ili sva tri dana edukativnog ciklusa obzirom da edukativni moduli funkcioniraju i kao zasebne cjeline. 
Prijavni obrazac: Kliknite ovdje

Radionice će voditi Željka Markulin (Ured za udruge Vlade RH) i Anera Stopfer (Ministarstvo kulture i medija RH).

Ispis

Javni poziv za iskaz interesa za sufinanciranje projekata organizacije manifestacija u turizmu te drugih oblika promidžbe poduzetništva i turizma u DNŽ za 2025. godini

Na temelju Članka 36. Statuta Dubrovačko-neretvanske Županije ("Službeni glasnik Dubrovačko-neretvanske Županije" broj 3/21.) i članka 7. Programa poticanja razvoja malog i srednjeg poduzetništva u Dubrovačko-neretvanskoj Županiji za razdoblje 2025. – 2027. godine, Klasa: 311-01/24-01/30; URBROJ: 2117-04-24-3 od 13. prosinca 2024. godine ("Službeni glasnik Dubrovačko-neretvanske Županije" broj 17/24), Župan Dubrovačko-neretvanske Županije raspisuje:

JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA SUFINANCIRANJE PROJEKATA ORGANIZACIJE MANIFESTACIJA U TURIZMU TE DRUGIH OBLIKA PROMIDŽBE PODUZETNIŠTVA I TURIZMA U DUBROVAČKO-NERETVANSKOJ ŽUPANIJI ZA 2025. GODINU

 

PREDMET JAVNOG POZIVA:

Sufinanciranje projekata i aktivnosti koji za cilj imaju organizaciju manifestacija u turizmu te druge oblike promidžbe u poduzetništvu i turizmu na području Dubrovačko-neretvanske županije, a koji su provedeni ili će biti provedeni u 2025. godini (u daljnjem tekstu – sufinanciranje).

OPĆI UVJETI ZA DODJELU SREDSTAVA:

Na javni poziv mogu se prijaviti korisnici koji provode projekte/aktivnosti navedene u točki I. i to:

1.1. Udruge građana koje djeluju na području Dubrovačko-neretvanske županije te su organizatori ili suorganizatori;
1.2. Pravne i fizičke osobe (tvrtke, obrti i OPG-i) koje imaju sjedište na području Dubrovačko-neretvanske županije;
1.3. Sveučilišne i obrazovne institucije;
1.4. Jedinice lokalne samouprave i druge institucije kojima je osnivač JLS;
1.5. Udruženja poduzetnika u ruralnom turizmu okupljena radi provođenja zajedničkih projekata objedinjene promidžbe – tematske turističke ceste;
1.6. Komore i strukovna udruženja koja okupljaju fizičke i pravne osobe;
1.7. Turističke zajednice s područja Dubrovačko-neretvanske županije.

2. Prihvatljive aktivnosti koje se sufinanciraju:

2.1. Manifestacije od značaja za Dubrovačko-neretvansku županiju kojima se potiče razvoj ruralnog turizma i drugih selektivnih oblika turizma u županiji u cjelini ili pojedinim njenim dijelovima;
2.2. Provedba projekata koji potiču razvoj turističke ponude s posebnim naglaskom na projekte koji uključuju nove poduzetnike, nove i inovativne turističke proizvode te one koji primjenjuju novu tehnologiju i predstavljaju novu vrijednost postojećem turističkom proizvodu;
2.3. Prezentacija, predstavljanje na sajmovima, objedinjeno oglašavanje, web promocija i organizacija drugih promotivnih aktivnosti;
2.4. Edukacija članova/poduzetnika, stručna predavanja, stručni skupovi, studijski posjeti primjerima dobre prakse, podizanje svijesti javnosti o značaju razvoja projekata ruralnog turizma u zajednici za ukupni razvoj ruralnih prostora;
2.5. Organizacija gospodarskih, sportskih, kulturnih, vjerskih događanja i okupljanja koja ne moraju biti turističke manifestacije, ali koja okupljaju veći broj sudionika te indirektno promoviraju turističku ponudu destinacije;
2.6. Druge operativno-tehničke aktivnosti koje su preduvjet funkcioniranja i realizacije programa i projekata, kao što je nabava opreme nužne za realizaciju projekata, prijevoz, vođenje projekata i slično.

3. Iznos pojedinačnih novčanih donacija za tekuću godinu po korisniku:

Najviši ukupni godišnji iznos sufinanciranja za tekuću godinu koji korisnik može ostvariti po projektu odnosno aktivnosti iznosi 5.000,00 €, i to kako slijedi:

3.1. Aktivnosti iz točke 2.1. ovog Javnog poziva sufinanciraju se u visini 50% prihvatljivih troškova, najviše do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.2. Aktivnosti iz točke 2.2. ovog Javnog poziva sufinanciraju se u visini 50% prihvatljivih troškova, najviše do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.3. Aktivnosti iz točke 2.3. ovog Javnog poziva sufinanciraju se s maksimalnim iznosom do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.4. Aktivnosti iz točke 2.4. ovog Javnog poziva – maksimalni iznos sufinanciranja za ovu mjeru iznosi do 4.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.5. Aktivnosti iz točke 2.5. ovog Javnog poziva – maksimalni iznos sufinanciranja za ovu mjeru iznosi do 4.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.6. Aktivnosti iz točke 2.6. ovog Javnog poziva sufinanciraju se u visini 40% prihvatljivih troškova, a najviše do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti.

NAČIN DODJELE SREDSTAVA

Pristigle zahtjeve po Javnom pozivu razmatra Povjerenstvo za odabir projekata, koje imenuje Župan.

Na prijedlog Povjerenstva, Odluku o podršci sufinanciranju projekta i rasporedu sredstava donosi Župan. Po odobrenju sredstava, korisnik potpisuje Ugovor o dodjeli financijskih sredstava sa Županijom.

Odobrena novčana sredstva uplaćuju se na račun korisnika najkasnije u roku od 45 dana po prihvaćenom izvješću o realizaciji projekta/aktivnosti. Iznimno, korisniku se može odobriti avansno financiranje kada se radi o realizaciji projekata koji se provode u prosincu. U tom slučaju, korisnik je dužan dostaviti izvješće o realizaciji sredstava do 31. siječnja naredne godine.

Nepotpuni zahtjevi se odbacuju, a oni zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete natječaja odbijaju.

Podnositelji zahtjeva imaju pravo prigovora na Odluku o neispunjavanju propisanih uvjeta natječaja u roku od 8 dana od zaprimanja Odluke.

Povjerenstvo se sastaje i razmatra pristigle zahtjeve periodično.

OBVEZE KORISNIKA

Korisnik je dužan dostaviti izvješće najkasnije u roku od 15 dana po realizaciji odobrenog projekta/aktivnosti i utrošku dobivenih sredstava.

Ukoliko se utvrdi da je priložena neistinita dokumentacija ili da su sredstva nenamjenski utrošena, isti iznos korisnik je dužan vratiti u županijski proračun te će biti isključen iz svih županijskih donacija i pomoći u narednih pet (5) godina.

Korisnici županijskih sredstava moraju imati podmirene sve obveze prema Republici Hrvatskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Ako su korisnici udruge građana, moraju biti usklađeni u propisanom roku s odredbama novog Zakona o udrugama (NN br. 74/14), a Županija ne snosi odgovornost za nezakonito poslovanje udruga.

POPIS POTREBNE DOKUMENTACIJE PO OVOM JAVNOM POZIVU:

  • Popunjen zahtjev za sufinanciranje sredstava (Obrazac 1)
  • Razrađen prijedlog projekta/aktivnosti za koju se traži sufinanciranje
  • Popunjen obrazac proračuna (Obrazac 2)
  • Kopija rješenja o registraciji i rješenja o upisu promjena (ako ih je bilo) ili drugi važeći dokument kojim se dokazuje pravni status subjekta koji se prijavljuje (za udruge i poslovne subjekte)
  • Obrazac 3. Popunjen obrazac izjave iz članka 5. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (odnosi se na udruge)
  • Ostala prateća dokumentacija (projekti, nacrti, medijski napisi i slično)

 

Ovaj javni poziv objavljuje se na internetskim stranicama Županije, gdje se nalaze i Upute za prijavitelje, Obrasci i nacrt Ugovora.

 

VII. NAZIV I ADRESA TIJELA KOJEM SE ZAHTJEV PODNOSI:

Podnositelj zahtjeva dužan je dokumentaciju dostaviti u zatvorenoj omotnici na adresu:

Dubrovačko-neretvanska županija
Upravni odjel za poduzetništvo, turizam i more
Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik
s naznakom: "Projekti organizacija manifestacija i drugih oblika promidžbe poduzetništva i turizma u Dubrovačko-neretvanskoj županiji za 2025. godinu"

VIII. VRIJEME TRAJANJA NATJEČAJA:

Javni poziv otvoren je do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 30. listopada 2025. godine.

 

Preuzeto s web-stranice: https://www.dnz.hr/

Za više informacija kliknite ovdje.

Ispis

Javni natječaj za financiranje projekata ili programa udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu

Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (''Narodne novine'', brojevi 26/15 i 37/21 ) i članka 20. Pravilnika o financiranju javnih potreba Dubrovačko-neretvanske županije (''Službeni glasnik Dubrovačko-neretvanske županije'', broj 5/16),  Upravni odjel za zaštitu okoliša i komunalne poslove Dubrovačko-neretvanske županije objavljuje

JAVNI NATJEČAJ za financiranje projekata ili programa udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu

Pozivaju se udruge čiji projekti/programi obuhvaćaju zaštitu okoliša i/ili prirode da dostave svoje projekte/programe za 2025. godinu, radi moguće financijske potpore.

Udruge sukladno ovom Natječaju mogu prijaviti projekt/program za prioritetno područje zaštite okoliša i zaštite prirode.

Udruge mogu prijaviti projekte/programe za aktivnosti koje doprinose ostvarenju sljedećih specifičnih ciljeva:

  • popularizacija očuvanja okoliša i prirode, odnosno edukacija građana, osobito mladih, u području zaštite voda, zraka, tla, posebno obalnog prostora, šuma i drugih vrijednih prostora Dubrovačko-neretvanske županije te sprječavanja i prilagodbe klimatskim promjenama,
  • edukacija građana i promocija životnih stilova u području gospodarenja otpadom, izbjegavanja nastanka otpada, ponovnog korištenja otpada, pravilnog postupanja s otpadom,
  • očuvanje i popularizacija biološke i krajobrazne raznolikosti, zaštićenih prirodnih područja i održivo korištenje prirodne baštine Dubrovačko-neretvanske županije

Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 27.900,00 eura. Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinom projektu/programu je 186,00 eura, a najveći iznos 1.860,00 eura.

Rok za podnošenje prijedloga projekata/ programa je  do 3. travnja 2025. godine.

Svaka udruga može prijaviti i ugovoriti najviše jedan projekt/program u okviru ovog Natječaja. Ista udruga može biti partner na više projekata.

Prijavu projekta/programa na Natječaj može podnijeti udruga koja: 

  • je upisana u Registar udruga Republike Hrvatske,
  • je programski usmjerena na rad u području zaštite okoliša i/ili prirode što je razvidno u Statutu udruge,
  • je upisana u Registar neprofitnih organizacija i vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija,
  • ima plaćene sve poreze i druga obvezna davanja u skladu s nacionalnim zakonodavstvom dospjele za plaćanje do uključujući zadnjeg dana u mjesecu prije prijave projektnog prijedloga na natječaj,
  • nije u stečajnom postupku, postupku gašenja, postupku prisilne naplate ili u postupku likvidacije,
  • nije prekršila ugovorne obveze prema Dubrovačko-neretvanskoj županiji u prethodne dvije godine.

Dodatno, prije potpisa ugovora udruga će morati priložiti dokaze da se protiv odgovorne osobe u udruzi ne vodi kazneni postupak te da udruga ima podmirene sve doprinose i plaćen porez.

Informacije o načinu procjene kvalitete programa/projekta, kako se može ostvariti prednost u financiranju projekta/programa, koje su prihvatljive i neprihvatljive aktivnosti i troškovi te razlozi zbog kojih pojedine udruge nemaju pravo prijave na Natječaj detaljno su date u Uputama za prijavitelje na Javni natječaj za financiranje programa/projekata udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu.

Prijedlozi projekata dostavljaju se isključivo na propisanim obrascima koji su, zajedno s Uputama za prijavitelje dostupni na mrežnim stranicama Dubrovačko-neretvanske županije  (https://www.dnz.hr/financiranje-programa-projekata-udruga-2/) Natječajnu dokumentaciju treba poslati preporučeno poštom, dostaviti putem dostavljača ili osobno (predaja na pisarnici) na sljedeću adresu:

Dubrovačko-neretvanska županija, Upravni odjel za zaštitu okoliša i komunalne poslove, Vukovarska 16, Dubrovnik, s naznakom „Ne otvaraj – Javni natječaj za financiranje programa/projekata udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu“.

Postupak zaprimanja, otvaranja i pregleda dostavljenih prijava, procjena prijava, dostava dodatne dokumentacije, ugovaranje, donošenje odluke o dodjeli financijskih sredstava, podnošenje prigovora, postupanje s dokumentacijom kao i indikativni kalendar provedbe Natječaja detaljno su opisani u Uputama za prijavitelje na Javni natječaj za financiranje programa/projekata udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu.

Sva pitanja vezana uz ovaj Javni natječaj mogu se postaviti isključivo elektroničkim putem tj. slanjem upita na adresu elektronske pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Preuzeto s web stranice: https://www.dnz.hr/

Za više informacija kliknite ovdje.

Ispis

WEBINAR: SOLARNE ELEKTRANE ZA KUĆANSTVA: Iskoristite 50% sufinanciranja FZOEU

Snimka zaslona 2025 02 24 141937

Pokret Otoka, ususret Javnom pozivu FZOEU-a, organizira poučni webinar na temu solarnih elektrana za kućanstva.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU) uskoro objavljuje Javni poziv za sufinanciranje fotonaponskih elektrana za građane, s ukupnim budžetom od 10 milijuna eura i mogućnošću 50% sufinanciranja troškova.

Kako biste se pravovremeno informirali i uspješno pripremili prijavu, Pokret Otoka organizira besplatan webinar na kojem ćete dobiti sve potrebne informacije o ovom iznimno traženom programu.

Datum i vrijeme webinara: 26.2. 2025 u 19:00 h
Organizator: Pokret Otoka
Prijava: putem poveznice

O čemu će se govoriti?

Na webinaru ćete saznati: 

  • Kako funkcioniraju solarne elektrane i koje su njihove prednosti za kućanstva
  • Koji su uvjeti i koraci za prijavu na FZOEU sufinanciranje
  • Koliko možete uštedjeti na računima za struju i kako postići energetsku neovisnost
  • Praktične savjete stručnjaka o instalaciji i procesu prijave

Bonus tema: Iako je ovaj poziv usmjeren na pojedinačna kućanstva, energetske zajednice u budućnosti će otvarati još povoljnije uvjete za kolektivne projekte.

Tko su predavači?

Webinar će voditi stručni predavači s bogatim iskustvom u području energetske učinkovitosti i solarnih sustava:

  • Lina Benović – Glavna izvršna direktorica tvrtke E-Konzalt d.o.o., specijalizirana za energetsku obnovu i solarne projekte.
  • Ivan Cola Zoković – Voditelj projekata i zajednica u Pokretu Otoka, s dugogodišnjim iskustvom u razvoju održivih energetskih rješenja.
  • Moderatorica: Paula Bolfan – Suradnica Pokreta Otoka za razvoj zajednica.

Zašto sudjelovati?

Ovaj webinar pruža priliku da iz prve ruke dobijete stručne savjete, naučite kako iskoristiti financijske poticaje te se pripremite za prijavu na FZOEU sufinanciranje. Pitanja i nejasnoće moći ćete postaviti izravno predavačima tijekom sesije pitanja i odgovora.

Ne propustite ovu priliku za prelazak na održivu i ekonomsku energetsku budućnost!

Prijavite se putem linka i rezervirajte svoje mjesto odmah!

Webinar se održava u sklopu projekta “ETO – RENEW: Obnova i energetska tranzicija otoka”.

Projekt se provodi uz podršku Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU i Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Partneri na projektu su Splitsko-dalmatinska županija, Općina Postira, Općina Lumbarda, Grad Cres, Grad Hvar, Grad Mali Lošinj, Obnovljivi izvori energije Hrvatska, LAG 5, Maslina Resort, ZGRADOnačelnik.hr, Dalmatinski portal, Energycom, Morski.hr, hrturizam.hr.

Ispis

Objavljen 1. LAG Natječaj za provedbu intervencije 1.1. „Jačanje konkurentnog i okolišno prihvatljivog gospodarstva i stvaranje radnih mjesta“

 

LAG 5 objavljuje 1. Natječaj za provedbu Intervencije 1.1. „Jačanje konkurentnog i okolišno prihvatljivog ruralnog gospodarstva i stvaranje radnih mjesta“ iz Lokalne razvojne strategije 2023.-2027. (referentni broj 1/25/1.1), u utorak, 18. veljače 2025. godine.

Predmet i svrha Natječaja je doprinijeti rješavanju prioritetnih razvojnih potreba područja LAG-a 5, s posebnim naglaskom na razvoj konkurentne otočne poljoprivrede i prepoznatljivih lokalnih proizvoda, na temelju lokalnih poljoprivrednih resursa i vlastitih razvojnih potencijala. Poseban naglasak stavlja se na uvođenje suvremenih i inovativnih proizvodnih procesa, na digitalizaciju, održivo korištenje resursa i očuvanje okoliša, kao i na umrežavanje, suradnju i stvaranje partnerstava, u primarnoj poljoprivrednoj proizvodnji i/ili preradi

RASPOLOŽIVA SREDSTVA: 428.038,12 EUR 

NAJVIŠI IZNOS JAVNE POTPORE: 30.000,00 EUR

NAJNIŽI IZNOS JAVNE POTPORE: 5.000,00 EUR

INTENZITET POTPORE: 

  • osnovni intenzitet:   65% prihvatljivih troškova projekta
  • povećani intenzitet: 80% – mladi poljoprivrednik
                                 85% – mala poljoprivredna gospodarstva

Prihvatljivi korisnici su poljoprivredna gospodarstva organizacijskih oblika (S)OPG/obrt/trgovačko društvo/zadruga. 

Zahtjevi za potporu se podnose od 20. ožujka do 21. travnja 2025. g. na način propisan ovim Natječajem, koristeći obrasce i priloge koji su sastavni dio Natječaja. 

Sva pitanja povezana s ovim Natječajem moguće je poslati od dana objave natječaja do 5. ožujka 2025. g., isključivo putem e-pošte na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Odgovori će biti objavljeni na mrežnim stranicama LAG-a 5 kao prilog ovom natječaju.

Informativne radionice za potencijalne prijavitelje na ovaj Natječaj održat će se: 

  • 21. veljače 2025. (petak) u Stonu u Općinskoj vijećnici, s početkom u 09:00 sati 
  • 24. veljače 2025. (ponedjeljak) na Mljetu u Domu kulture Zabrežje u Babinom Polju, s početkom u 09:00 sati
  • 3. ožujka 2025. (ponedjeljak), online, putem Google Meet aplikacije na sljedećoj poveznici s početkom u 11:00 sati 
  • 6. ožujka 2025. (četvrtak) u Putnikovićima u Domu vinarske tradicije, s početkom u 09:00 sati 
  • 6. ožujka 2025. (četvrtak) u Blatu u Klavir Sali Doma kulture, s početkom u 17:00 sati
  • 6. ožujka 2025. (četvrtak) u Veloj Luci u općinskoj vijećnici, s početkom u 18:30 sati 
  • 7. ožujka 2025. (petak) u Potomju u prostorijama Hrvatske glazbe Potomje, s početkom u 09:00 sati
  • 10. ožujka 2025. (ponedjeljak) u Lumbardi u općinskoj vijećnici, s početkom u 17:00 sati
  • 11. ožujka 2025. (utorak) u Lastovu u Društvenom centru Lastovo, s početkom u 11:00 sati 

Sve dodtne informacije o ovom natječaju pronađite ovdje

 

Ispis

Kontakt:


Razvojna Agencija Općine Orebić
Obala pomoraca 24
+385 (0)20 412-071
razvojna.ora@gmail.com
Pon-Pet