Na temelju Članka 36. Statuta Dubrovačko-neretvanske Županije ("Službeni glasnik Dubrovačko-neretvanske Županije" broj 3/21.) i članka 7. Programa poticanja razvoja malog i srednjeg poduzetništva u Dubrovačko-neretvanskoj Županiji za razdoblje 2025. – 2027. godine, Klasa: 311-01/24-01/30; URBROJ: 2117-04-24-3 od 13. prosinca 2024. godine ("Službeni glasnik Dubrovačko-neretvanske Županije" broj 17/24), Župan Dubrovačko-neretvanske Županije raspisuje:
JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA SUFINANCIRANJE PROJEKATA ORGANIZACIJE MANIFESTACIJA U TURIZMU TE DRUGIH OBLIKA PROMIDŽBE PODUZETNIŠTVA I TURIZMA U DUBROVAČKO-NERETVANSKOJ ŽUPANIJI ZA 2025. GODINU
PREDMET JAVNOG POZIVA:
Sufinanciranje projekata i aktivnosti koji za cilj imaju organizaciju manifestacija u turizmu te druge oblike promidžbe u poduzetništvu i turizmu na području Dubrovačko-neretvanske županije, a koji su provedeni ili će biti provedeni u 2025. godini (u daljnjem tekstu – sufinanciranje).
OPĆI UVJETI ZA DODJELU SREDSTAVA:
Na javni poziv mogu se prijaviti korisnici koji provode projekte/aktivnosti navedene u točki I. i to:
1.1. Udruge građana koje djeluju na području Dubrovačko-neretvanske županije te su organizatori ili suorganizatori;
1.2. Pravne i fizičke osobe (tvrtke, obrti i OPG-i) koje imaju sjedište na području Dubrovačko-neretvanske županije;
1.3. Sveučilišne i obrazovne institucije;
1.4. Jedinice lokalne samouprave i druge institucije kojima je osnivač JLS;
1.5. Udruženja poduzetnika u ruralnom turizmu okupljena radi provođenja zajedničkih projekata objedinjene promidžbe – tematske turističke ceste;
1.6. Komore i strukovna udruženja koja okupljaju fizičke i pravne osobe;
1.7. Turističke zajednice s područja Dubrovačko-neretvanske županije.
2. Prihvatljive aktivnosti koje se sufinanciraju:
2.1. Manifestacije od značaja za Dubrovačko-neretvansku županiju kojima se potiče razvoj ruralnog turizma i drugih selektivnih oblika turizma u županiji u cjelini ili pojedinim njenim dijelovima;
2.2. Provedba projekata koji potiču razvoj turističke ponude s posebnim naglaskom na projekte koji uključuju nove poduzetnike, nove i inovativne turističke proizvode te one koji primjenjuju novu tehnologiju i predstavljaju novu vrijednost postojećem turističkom proizvodu;
2.3. Prezentacija, predstavljanje na sajmovima, objedinjeno oglašavanje, web promocija i organizacija drugih promotivnih aktivnosti;
2.4. Edukacija članova/poduzetnika, stručna predavanja, stručni skupovi, studijski posjeti primjerima dobre prakse, podizanje svijesti javnosti o značaju razvoja projekata ruralnog turizma u zajednici za ukupni razvoj ruralnih prostora;
2.5. Organizacija gospodarskih, sportskih, kulturnih, vjerskih događanja i okupljanja koja ne moraju biti turističke manifestacije, ali koja okupljaju veći broj sudionika te indirektno promoviraju turističku ponudu destinacije;
2.6. Druge operativno-tehničke aktivnosti koje su preduvjet funkcioniranja i realizacije programa i projekata, kao što je nabava opreme nužne za realizaciju projekata, prijevoz, vođenje projekata i slično.
3. Iznos pojedinačnih novčanih donacija za tekuću godinu po korisniku:
Najviši ukupni godišnji iznos sufinanciranja za tekuću godinu koji korisnik može ostvariti po projektu odnosno aktivnosti iznosi 5.000,00 €, i to kako slijedi:
3.1. Aktivnosti iz točke 2.1. ovog Javnog poziva sufinanciraju se u visini 50% prihvatljivih troškova, najviše do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.2. Aktivnosti iz točke 2.2. ovog Javnog poziva sufinanciraju se u visini 50% prihvatljivih troškova, najviše do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.3. Aktivnosti iz točke 2.3. ovog Javnog poziva sufinanciraju se s maksimalnim iznosom do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.4. Aktivnosti iz točke 2.4. ovog Javnog poziva – maksimalni iznos sufinanciranja za ovu mjeru iznosi do 4.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.5. Aktivnosti iz točke 2.5. ovog Javnog poziva – maksimalni iznos sufinanciranja za ovu mjeru iznosi do 4.000,00 € po projektu/aktivnosti;
3.6. Aktivnosti iz točke 2.6. ovog Javnog poziva sufinanciraju se u visini 40% prihvatljivih troškova, a najviše do 5.000,00 € po projektu/aktivnosti.
NAČIN DODJELE SREDSTAVA
Pristigle zahtjeve po Javnom pozivu razmatra Povjerenstvo za odabir projekata, koje imenuje Župan.
Na prijedlog Povjerenstva, Odluku o podršci sufinanciranju projekta i rasporedu sredstava donosi Župan. Po odobrenju sredstava, korisnik potpisuje Ugovor o dodjeli financijskih sredstava sa Županijom.
Odobrena novčana sredstva uplaćuju se na račun korisnika najkasnije u roku od 45 dana po prihvaćenom izvješću o realizaciji projekta/aktivnosti. Iznimno, korisniku se može odobriti avansno financiranje kada se radi o realizaciji projekata koji se provode u prosincu. U tom slučaju, korisnik je dužan dostaviti izvješće o realizaciji sredstava do 31. siječnja naredne godine.
Nepotpuni zahtjevi se odbacuju, a oni zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete natječaja odbijaju.
Podnositelji zahtjeva imaju pravo prigovora na Odluku o neispunjavanju propisanih uvjeta natječaja u roku od 8 dana od zaprimanja Odluke.
Povjerenstvo se sastaje i razmatra pristigle zahtjeve periodično.
OBVEZE KORISNIKA
Korisnik je dužan dostaviti izvješće najkasnije u roku od 15 dana po realizaciji odobrenog projekta/aktivnosti i utrošku dobivenih sredstava.
Ukoliko se utvrdi da je priložena neistinita dokumentacija ili da su sredstva nenamjenski utrošena, isti iznos korisnik je dužan vratiti u županijski proračun te će biti isključen iz svih županijskih donacija i pomoći u narednih pet (5) godina.
Korisnici županijskih sredstava moraju imati podmirene sve obveze prema Republici Hrvatskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji.
Ako su korisnici udruge građana, moraju biti usklađeni u propisanom roku s odredbama novog Zakona o udrugama (NN br. 74/14), a Županija ne snosi odgovornost za nezakonito poslovanje udruga.
POPIS POTREBNE DOKUMENTACIJE PO OVOM JAVNOM POZIVU:
- Popunjen zahtjev za sufinanciranje sredstava (Obrazac 1)
- Razrađen prijedlog projekta/aktivnosti za koju se traži sufinanciranje
- Popunjen obrazac proračuna (Obrazac 2)
- Kopija rješenja o registraciji i rješenja o upisu promjena (ako ih je bilo) ili drugi važeći dokument kojim se dokazuje pravni status subjekta koji se prijavljuje (za udruge i poslovne subjekte)
- Obrazac 3. Popunjen obrazac izjave iz članka 5. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (odnosi se na udruge)
- Ostala prateća dokumentacija (projekti, nacrti, medijski napisi i slično)
Ovaj javni poziv objavljuje se na internetskim stranicama Županije, gdje se nalaze i Upute za prijavitelje, Obrasci i nacrt Ugovora.
VII. NAZIV I ADRESA TIJELA KOJEM SE ZAHTJEV PODNOSI:
Podnositelj zahtjeva dužan je dokumentaciju dostaviti u zatvorenoj omotnici na adresu:
Dubrovačko-neretvanska županija
Upravni odjel za poduzetništvo, turizam i more
Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik
s naznakom: "Projekti organizacija manifestacija i drugih oblika promidžbe poduzetništva i turizma u Dubrovačko-neretvanskoj županiji za 2025. godinu"
VIII. VRIJEME TRAJANJA NATJEČAJA:
Javni poziv otvoren je do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 30. listopada 2025. godine.
Preuzeto s web-stranice: https://www.dnz.hr/
Za više informacija kliknite ovdje.
Ispis
Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (''Narodne novine'', brojevi 26/15 i 37/21 ) i članka 20. Pravilnika o financiranju javnih potreba Dubrovačko-neretvanske županije (''Službeni glasnik Dubrovačko-neretvanske županije'', broj 5/16), Upravni odjel za zaštitu okoliša i komunalne poslove Dubrovačko-neretvanske županije objavljuje
JAVNI NATJEČAJ za financiranje projekata ili programa udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu
Pozivaju se udruge čiji projekti/programi obuhvaćaju zaštitu okoliša i/ili prirode da dostave svoje projekte/programe za 2025. godinu, radi moguće financijske potpore.
Udruge sukladno ovom Natječaju mogu prijaviti projekt/program za prioritetno područje zaštite okoliša i zaštite prirode.
Udruge mogu prijaviti projekte/programe za aktivnosti koje doprinose ostvarenju sljedećih specifičnih ciljeva:
- popularizacija očuvanja okoliša i prirode, odnosno edukacija građana, osobito mladih, u području zaštite voda, zraka, tla, posebno obalnog prostora, šuma i drugih vrijednih prostora Dubrovačko-neretvanske županije te sprječavanja i prilagodbe klimatskim promjenama,
- edukacija građana i promocija životnih stilova u području gospodarenja otpadom, izbjegavanja nastanka otpada, ponovnog korištenja otpada, pravilnog postupanja s otpadom,
- očuvanje i popularizacija biološke i krajobrazne raznolikosti, zaštićenih prirodnih područja i održivo korištenje prirodne baštine Dubrovačko-neretvanske županije
Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 27.900,00 eura. Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinom projektu/programu je 186,00 eura, a najveći iznos 1.860,00 eura.
Rok za podnošenje prijedloga projekata/ programa je do 3. travnja 2025. godine.
Svaka udruga može prijaviti i ugovoriti najviše jedan projekt/program u okviru ovog Natječaja. Ista udruga može biti partner na više projekata.
Prijavu projekta/programa na Natječaj može podnijeti udruga koja:
- je upisana u Registar udruga Republike Hrvatske,
- je programski usmjerena na rad u području zaštite okoliša i/ili prirode što je razvidno u Statutu udruge,
- je upisana u Registar neprofitnih organizacija i vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija,
- ima plaćene sve poreze i druga obvezna davanja u skladu s nacionalnim zakonodavstvom dospjele za plaćanje do uključujući zadnjeg dana u mjesecu prije prijave projektnog prijedloga na natječaj,
- nije u stečajnom postupku, postupku gašenja, postupku prisilne naplate ili u postupku likvidacije,
- nije prekršila ugovorne obveze prema Dubrovačko-neretvanskoj županiji u prethodne dvije godine.
Dodatno, prije potpisa ugovora udruga će morati priložiti dokaze da se protiv odgovorne osobe u udruzi ne vodi kazneni postupak te da udruga ima podmirene sve doprinose i plaćen porez.
Informacije o načinu procjene kvalitete programa/projekta, kako se može ostvariti prednost u financiranju projekta/programa, koje su prihvatljive i neprihvatljive aktivnosti i troškovi te razlozi zbog kojih pojedine udruge nemaju pravo prijave na Natječaj detaljno su date u Uputama za prijavitelje na Javni natječaj za financiranje programa/projekata udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu.
Prijedlozi projekata dostavljaju se isključivo na propisanim obrascima koji su, zajedno s Uputama za prijavitelje dostupni na mrežnim stranicama Dubrovačko-neretvanske županije (https://www.dnz.hr/financiranje-programa-projekata-udruga-2/) Natječajnu dokumentaciju treba poslati preporučeno poštom, dostaviti putem dostavljača ili osobno (predaja na pisarnici) na sljedeću adresu:
Dubrovačko-neretvanska županija, Upravni odjel za zaštitu okoliša i komunalne poslove, Vukovarska 16, Dubrovnik, s naznakom „Ne otvaraj – Javni natječaj za financiranje programa/projekata udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu“.
Postupak zaprimanja, otvaranja i pregleda dostavljenih prijava, procjena prijava, dostava dodatne dokumentacije, ugovaranje, donošenje odluke o dodjeli financijskih sredstava, podnošenje prigovora, postupanje s dokumentacijom kao i indikativni kalendar provedbe Natječaja detaljno su opisani u Uputama za prijavitelje na Javni natječaj za financiranje programa/projekata udruga iz područja zaštite okoliša i prirode za 2025. godinu.
Sva pitanja vezana uz ovaj Javni natječaj mogu se postaviti isključivo elektroničkim putem tj. slanjem upita na adresu elektronske pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Preuzeto s web stranice: https://www.dnz.hr/
Za više informacija kliknite ovdje.
Ispis